Carro = lugnast

Hej gott folk, jga har varit duktig!
Juldagen var det utgång i Växjö, med förfest hos Dan. Jag ska bara meddela att det var jag som var lugnast bland massa 25-åringar, det var jag som styra upp alla skandaler. Vem trodde det? Jag har blivit duktig. Men vad får jag för det? Vinterkräksjukan, som faktiskt är det värsta jag varit med om!!! Hoppas jag aldrig mer får det igen.
Men som Marcus Forsén sa (som för övrigt har världens tålamod när jag ringer och är full) det handlar om straff för att jag inte håller mitt avtal. Jag ska göra ett nytt avtal, som ska hållas.
Den 29e åker vi till Åre, festa och åka skidor, vilket ska bli skit kul!

Just nu känns Båstad så låååångt borta, trodde att jag skulle sakna det skit mycket, men jag känner inget. Har i för sig pratat med de människorna som jag saknar mest, men ändå. Detta liv jag lever nu levde jag i 1,5 år. Kanske det jag har saknat. Men Båstad är hemma och snart är det sags att åka tillbaka dit!

Förresten har jag skit tråkigt! Hatar att vara sjuk.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0