Eslööööv, hur faaan kan det aldrig ändras ?

Hemma i Eslöv, kuuuuuk Eslöv!
Okej, såhär är det. Jag gillar Eslöv, ibland. Kul att träffa familjen och kul att återuppliva alla minnen.
Det är också kul att träffa vissa vänner. MEN.. Jag bor i Båstad, okej. Jag har varit borta från detta ett tag, okej. Jag fattar att man tappar kontakten och bla bla bla. Men för helvete, när man är hemma, folk vet att man är hemma, folk pratar med en och träffar en, hur jääävla svårt kan det vara att bara ställa en fråga som "hej, ska du hänga med....." ?
Men som sagt, detta är Eslöv och Eslöv förändras aldrig, det har alltid varit så och kommer alltid förbli så.
Fast ni kanske inte tror det så gör det ont, väldigt ont! Vill bara här ifrån igen, så fort som möjligt!

Julafton imorgon, hoppas på mycket packet  : )

Övrig fakta:
Längtar till Åre
Vill till Dan
Är väldigt trött med och stooor huvudvärk
Jönne och Toby är bra människor.
Klara med.

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0