Galna och sjukt bra..

Söndag, helgen är över och ny vecka imorgon. Känner sådär för att gå till skolan, har Roger, vilket är inte min favorit! Skolka kanske? Men sitta hemma är väl inte mycket bättre.

Helgen då. Fredag, fest hos Karro, men ngra i klassen och det slutar som vanligt: mycket dricka, många skratta och sjuka grejer. Ni är som sagt helt galna och men så sjukt bra!

Lördag var Klara på besök och en väldigt trött och bakfull Carro att umgås med nog inte det hon hoppats på, förlåt lilla gumman, nästa gång jäävlar : )

Eftersom jag typ har sovit i 12 timmar i natt är jag inte det minsta trött och vet inte vad jag ska göra för att kunna sova.. Får väl lägga mig och läsa kanske.

Per lyckades skada mitt ben i fredags, tack ska du ha och gissa vad ont jag har just nu (?).

God natt!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0