Inte många dagar kvar.

Denna terminen har ändå inte varit så tuff, jag var van vid mycket värre när jag gick i gymnasiet! Varför känns detta lov så otroligt efterlängtat och skönt? På fredag är det dags att åka hem till Eslöv, fira jul och träffa alla. Det känns bra att komma hem, bort ett tag från Båstad, ta nya tag och komma tillbaka med flaggan i topp.
Vi som lever här, lever med varandra nästan 24 h om dygnet, vi gör allt tsm, pluggar, äter, gråter, skrattar, bråkar.. vi är helt enkelt som en liten familj.
Jag vet om hur krävande jag kan vara, vilket humör jag kan ha, hur ledsen jag kan vara, hur arg jag kan var.. det krävs faktiskt tålamod för att kunna hantera mig vissa gånger och ibland blir jag imponerad att vissa verkligen klara det. Ni som gör det ska vara stolta, för jag vet mycket väl hur jag kan vara. Ni här i Båstad får verkligen ta en del skit och finnas vid min sida när jag behöver det. Det spelar ingen roll vad klockan är, hur ni mår eller om det finns något annat i vägen, ni finns ändå alltid där, vaaaarrrjjjee jäääävla sekund!
Ni vet vilka ni är, stjärnor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0