Nästa stopp, Åre!

Uppdateringen fortsätter, Åre har fått vänta lite eftersom jag har legat rätt sjuk. Den som sa att en kräksjuka håller på i en dag kan gå och dö, jag mår fortfarande som en jättebakfull unge och det verkar inte gå över! Fast imorgon spelar det ingen roll hur dåligt jag mår, vi åker ändå! Tänk, så många mil med min golf, undra hur det ska sluta..

Kan inte fatta att jag börjar skolan igen om 9 dagar, tillbaka till verklighten.
Fast en lite återträff blir det i Åre, Karro och Philip är också där : )

Nu ska jag för tredje gången idag äta rostade mackor och dricka te, en fördel med detta, jag går ner i vikt!

Snart 2008, nytt år, nya möjligheter!!!

Vi ses.

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0