Yr i huvudet

Fan vad mycket jag har att skriva egentligen, finns mycket jag vill säga, men får verkligen inte det ur mig.

Båstad är som vanligt, galet och otroligt kul. Har aldrig druckit så mycket alkohol som jag gör nu, men faaan vad roligt vi har det.
Trevlig dag i torsdags, jag, Karro, Per, Marcus och Peppar bakade och drack glögg. I fredags var det att kolla på idol och dricka, vilket alltid slutar med att man blir full som en kastrull.
Lördag mådde jag sådär, men det var ändå att köra till Eslöv för att spela match, vilket inte var så bra. Gjorde nog min sämsta handbollsmatch någonsin! Och jag ljuger inte!!!!
På kvällen var vi hos farmor och farfar, en trött Carro somande vid tio!

Idag är jag tillbaka i Båstad, kvällen blev MC Donalds med Marcus, vilket alltid är trevligt. Nu sitter jag är, är trött men ändå inte, måste egentligen plugga men orkar inte. Måste egentligen städa, men orkar inte. Måste egentligen tvätta, men orkar inte. Tar allt det imorgon, idag är det ju söndag och då måste man vila.

Gick igenom gamla utklipp ur tidningen igår, som det stod om mig och min handboll. En gång i tiden var jag en väldigt duktig handbollsspelare och älskade det verkligen, man kan inte låtan bli och undra var man skulle varit idag om jag hade hade skadat mig. Hade antagligen inte suttit här i Båstad.
Ibland saknar jag det spelet så det gör ont. Vilka minnen och vilken underbar tid man har haft där, vilket gäng vi var.
Alla tuneringa, alla matcher, alla träningar... det bara försvann, på några få sekunder. Hade jag kunnat hade jag börjat spela igen, men Båstad är inge  handbollsstad direkt.

Ledig imorgon, ska plugga som ett svin!

Puss och godnatt!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0