Båstad Båstad !

Hösten är ingen bra tid i mitt liv, jag blir alltid så jääävla deppig! Fast i för sig, förra året var jag nog inte så deppig, då jabbade jag på Viasat.. Men året innan det, när jag gick i trean va de tufft.. men men.. kanske har med skolan att göra?
Hemtenta tills fredag, i mitt favorit ämne (?) eller intr. Företagsekonomi...? Tänk om man hade haft en bra lärare som kanske hade sagt något som jag förstår.

Tror jul känlsan börja komma, har köpt en jul skiva och sitter och lyssnar på en låt, bara en, Mer jul!
Sjukt bra låt Väcker lite minnen från Viasat tiden för ett år sen, jag och Konny. Fan vad kul vi har haft i våra dagar!

Var på Ullared i torsdag, man gör av med pengar och handlar mycket skit, nu måste jag verkligen hålla igen med pengaflöddet.. punkt slut.

Lagar mar varje dag nu, både till kvällen och till skolan dagen efter. Börjar bli riktigt duktig! Städar gör jag också, ibland, när jag känner för det!

Förresten är jag väldigt slarvig människa!!!!

En sak till, min mage eller vad det nu är som är problemet, hatar jag!!!!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0