Huvudstaden, here I come !

Först ska jag nog berätta att jag har sålt 50 st julannonser, jag har alltså sålt för ca. 30 000. Vet du hur mycket jag får av det ? 0 kr. Jag är praktikant och ska lära mig, även fast jag int har lärt mig så värst mycket av detta.
Okej, kanske lite hur man ska prata med kunder i telefon, men detta kan vem som helst sälja!
Jag har som sagt varit med om svårare, och fy vad långtråkigt det är. Kul de första 30, men sen blir det tjatigt.
Men jag har gjort annat också.. Varit med på kundbesök, vilket har varit roligast. Synd att jag inte fick göra det lite mer!
Ibland har man bara känts sig lite i vägen.... men, trevliga människor, gillar verkligen de flesta! En bra början för att bli en riktigt bra mediesäljare, en bra grund.

Imorgon åker jag till Stockholm, till Sofie och till Linnea, ska bli så fruktansvärt kul att träffa dom. Blir som gamla tider! Kul att mina kära klasskompisar också är där! Jag och Marcus, såklart!! : )

Kanske ska plugga lite egentligen, men som valigt skjuter jag upp det så långt som möjligt!

Tack för att du finns och lyser upp min dag,
hoppar du, hoppar jag!

Tack för mig.

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0