Säääääljaaa

Har precis blivit filmad när jag hade ett säljsamtal, vilket jäävla helvete. Skääms så jag håller på att dö!
men.. lite duktig var jag nog i alla fall : )

Idag ska några i MS5 åk till Lidl och handla, så är det när man är fattig student, svårt med det ekonomiska!

Snart i helg igen, vilket innebär alkohol. På fredag ska vi väl bara äta och dricka lite men på lördag kommer Klara. Ska bli sååå kul att få hit henne och visa min värld här! Riktig vän som bryr dig. Och det vi fira med coola folk, gratis dricka och massa annat, och jaaa gott folk så blir det när man hälsar på mig i Båstad : )

Snart är det jullov, två veckors förtjän semester. Hem till Eslöv ett tag sen Åre över nyår, jag Linnea och Sofie <3

*ni får skriva kommentarer som ni vill här* ; )

Puss o Kram

C.

DaaaannnBaaannann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0