Bra Carro!

Trött som fan, fundersam. Hur kan alltid jag lyckas?
Fest igår hos Hanna och Hanna, tack tjejer!
Lagom mycket alkohol, kom hem i bra tid. Men vaknade kl 5 och kunde inte somna om.
Killar is rövhål, killar för bara för mycket ibland, man mår ju för fan alltid dåligt!
Men vet ni vad, sen finns det några i mitt liv som är bra killar, som jag tror jag ska hålla mig till!

Jönne och Toby; Ni mina två älskade vänner. Utan er hade världen inte funnits, ni får mig alltid glad, hos er är man alltid välkommen! Jag älskar er!

Alla Båstad grabbarna; Så skönt att gå upp 9 på morgonen, och inte vilja något annat än att åka till Båstad.

Sitter hemma hos Per och mår illa, ska nog äta lite pastasallad!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jönne

We love you to!!!! Får festa snart igen, du får visa oss Båstad!! Så vi gör även det stället osäkert!!

2007-10-14 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0