Godkväll.

Sitter i skolan, såhär dags, stuuud Carro :) Ingen data fungerar hemma, ingen mobil fungerar och alla ni som känner mig vet vilket helvete det är !!!! Hur ska detta gå?

Jag hatar företagsekonomi.. Det suger fett! Ska ha en stor redovisning imorgon och fröken Riex fattar inget! Bra jobbat. Det där med siffror har aldrig varit min grej!
Tur att det finns människor som hjälper mig i svåra situationer :)

Ska kansle palla mig hem nu och läsa lite till + att jag måste fixa praktikplats + att jag ska läsa mediekundskap (tenta) + att jag ska fixa arbete i säljkundkundskap. Jag säger såhär: Gymnasiet kan slänga sig i väggen, vilken dans på rosor det var, saknar det!

GOD NATT.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0