Tenta snart, usch!

Snart är det dax, första tentan.
Har varit orolig i flera veckor med efter igår känns det faktiskt bättre!
Jag och några till stannade kvar och gick igenom allt, vilket gjorde att jag förstod det ännu bättre.
Sen gick jag och Marcus och käkade pizza och bestämde oss för att plugga lite till.
Vi gick till en jättefin restaurang och bar, Bistro, drack kaffe, öl och pluggade.
Detta visade sig vara väldigt effektivt eftersom vi på ungefär en timme kunde det mesta!
Jag och Marcus är "stud" kompisar :)
Vi fick även smaka en konstig med god öl (hallå jag tycker öl är gott).
Sista dagen att plugga idag med jag tror att jag kommer klara tentan bra imorgon, i alla fall G !

I övrigt är jag fruktansvärt trött och vill egentligen bara sova!
Fast i helgen är det sommarparty, det ska bli sjuuuukt kul!

Klara; tack för stödet, känns skönt att jag inte är ensam : ) Som sagt, vad det ska bli av oss. Fast det är egentligen mycket mer synd om dig som har några fler år än mig! : ) PUSS!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0