Trött och fint väder!

Sitter ute på min terass och skriver, skit fint väder :) Har hängt ut kläderna i solen så de kan torka någon gång!
Jobbigt i skolan som fan nu. Om jag någon gång klagade på lärare i gymnasiet så var de snälla jämfört med dessa, stenhårda från första sekund, tenta och arbeten direkt.
Sååå, visst är det helg, men det ligger ändå en del plugg framför mig, men tro inte jag kommer sitta inne hela helgen, nej nej. Lite festligheter hinner jag allt med :)

Alla ni som vet hur slarvig jag är hade fått en chock just nu. Jag är hur noga som helst, det ska vara rent och snyggt runt om mig, och det är INGEN som städar till mig. Vad tycker ni ? :) Duktig jag är va ?

Tror ja ska sova en liten runda, höll på att somna på första lektionen, sen är det full fart igen!

SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0