Alla sagor slutar inte lyckligt!

Hej.
Jag känner igen mitt beteende som jag har just nu, känner igen känslan och känner igen hur jag mår. Den tog som tur var slut för ungefär ett år sedan men har nu kommit tillbaka. Den känslan som får mig att skrika, skratta och gråta på samma gång. Den känslan som gör att jag inte äter och bara vill bort bort bort. Jag lovade ju mig själv, aldrig aldrig mer... Jag har lärt mig en läxa och tänker inte låta det gå lika långt denna gången, det tålamodet har jag inte.

Blir så trött på att alla sagor alltid ska sluta så lyckligt, mina gör ju aldrig det!

Sommarparty inne bär sexighet : ) Först hos Matte sen Underbar!

Ha en bra valborg!

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0