Från det ena till det andra.

Jag mådde bra förra veckan, det ser man när man läser förre inlägget. Det var bättre äm någonsin och jag trodde verkligen att det kanske var dags nu. Från att haft en bra helg till att må som en...jag vet inte vad. Åhh vad jag önskar att det för en gångs skull ska bli bra, att det ska gå min väg. Jag har inte trott på hela tiden att det skulle bli såhär, jag har alltid trott att jag har haft läget under kontroll. Men idag när stöten kommer visar det hur jag känner och hur jag mår. Varför skulle det bli såhär? Jag skulle aldrig tillåtit mig själv...

Det gör ont. Ont ont ont och jag vet inte vad jag ska göra med mig själv...! Nu är det dags igen, för samma sak som jag en gång gick igenom. Nu ska jag slå mig tillbaka och tänka på hur jag gjorde då. Egentligen finns det bara två personer som vet, Linnea och Sofie. Ännu en gång behöver jag dem mer än någonsin och de får stå ut med mig. Förlåt älsklingar!

Jag måste få i mig mat!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0