Sooommar och sool

Hej!

Det känns ungefär som sommar. Solen skiner, inte ett moln på himmeln och man kan sola. Nu är faktiskt Båstad ett bra ställe att vara på.

Var i Eslöv i helgen. Träffade familjen och vännerna. En rolig helg med massa roliga saker! Eslöv är ju ändå Eslöv och även om jag inte bor där längre är det mitt hem som jag har växt upp i och det är lika roligt varje gång att komma dit. Dock tror jag att jag aldrig kommer flytta tillbaka dit, inte ens när det är dags för barn och familj. Jag tror att jag kommer välja att stanna någonsnnanstans. Men som sagt, man vet aldrig, en dag kankse jag längtar tillbaka så otroligt mycket och bara vill tillbaka. Eslöv är ju ändå Eslöv och fy fan vad roligt jag har haft där!

Sitter i skolan. Vädret är kanon och man vill bara gå ut och sitta i solen. Har ett arbete som måste in och jag är fruktansvärt trött på det. Inlämning på fredag sen är det förhoppningsvis lugnt ett tag.

Klarade tentan i alla fall, med bra resultat! 40p av 45p. Duktig man är : )

Just nu känns det bra, men hur länge? Varför går det i vågor?

Vi ses!

C.

Kommentarer
Postat av: Malin

40p. Du är ju grym ;)

2008-04-23 @ 09:34:50
URL: http://malingottarp.blogg.se
Postat av: Jasmine

Gogmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-23 @ 09:58:15
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0