Värre än värst!

Det var ett tag sen, och jag ber om ursäkt för det. Har verken haft tid eller lust att skriva, ingen annan anledning finns!

Tillbaka i Båstad, lilla lilla Båstad. Just nu vill jag verkligen inte vara här, vill bara bort från allt här. Tyvärr måste jag lära mig att ta tag i saker och stanna, hur ont det än gör. Och ärligt, kära läsare, just nu gör det ont, så jävla ont!
Skolan är skit, det är sjukt tråkigt och det skulle inte förvåna mig om jag får göra en omtenta, som skulle innebära ännu ett IG!

Det känns och det kommer ta ett ta att glömma. Måste det försvinna och bli bra snart, innan det är för sent.
Även fast jag vet hur det kommer sluta. Jag vet och jag vet! Mer än vad alla tror!

Hur ont det än gör, måste jag frsöka att stanna och stå ut med det! Även fast jag vill dra och aldrig mer komma tillbaka måste jag stanna. Det är så kort tid kvar!

Tack Jonas och Lenni för att ni får mig till skratta och gör så att jag för en stund glömmer allt! Ni är änglar!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0