Firmafest

Hej på er.
Det var längesen men jag ska vara ärlig att säga att jag jobbar ju med bloggar och då orkar man inte skriva i en också :)

hae julfest med kontoret i fredags, 80-tals afterski tema, huuuuur kul som helst! Även fast jag var yngst på hela stället kunde jag typ alla låtar. Det var sjukt roligt med bra musik, god mat och härliga kollegor. Vill ni se bilder gå in på Malins blogg och kolla. Ni kommer verkligen att få er ett skratt!

Spelade även match igår och det var en upplevelse, gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. två mål blev det också :)

Nu ska jag fortsätta jobba. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fru P

Så där ja! Dutti kicka!

2008-12-08 @ 11:58:04
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0