Jul ?

Hej på er!
Idag är det ju dagen innan julafton, och alla som tycker det känns som jul räcker upp handen NU.... jag själv känner bara liiite jul känsla. Är på jobbet just nu, familjen är på väg upp och ikväll ska vi på Solvalla (?). igår jul staädade jag och P. samt klädde granen, det var mysigt. Vi åt en även en god jul macka.. Imorse var det lite extra mys i sängen, vi ska ju inte fira jul tillsammans utan han ska åka till Västerås idag och jag kommer efter på juldagen.

Jag ser fram emot att träffa "lilla" familjen och sen på juldagen att träffa P. familj. Hoppas på en bra och härlig jul!

Nu ska jag snart äta lunch med chefen sen blir det nog ingen lång dag idag!

PUSS på er och GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, det stämmer. Och klart jag kan hjälpa dig med att fixa lite med din egen design, det ser jag bara som roligt!



Men jag vill att du skall vara medveten om att jag inte är någon stjärna på det.. Utan pillar mest med det för att jag tycker det är ett skoj tidsfördriv. Dessutom gillar jag inte freestyling, utan vill att du vet vad du vill ha :)



Vi hörs vidare om intresse kvarstår.

2009-01-01 @ 08:05:00
URL: http://annasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0