Julfest igen

Som jag berättade tidigare i veckan hade vi julfest på jobbet i fredags (jag hoppas ALLA har varit inne på Malin blogg och kollat bilderna), det var i alla fall sjukt kul. Imorgon ska jag på en ny julfest, med P. jobb. Vi ska till Bryggeriet, äta julmat och lyssna på massa kändisar. Efter det är det SCHLAGER GOLV!! Heeelt underbart.

Nästa helg är det julfest med laget samt Kryssning, I like!

Jag har kommit på att Nelly.com är en otroligt bra sajt med otroligt snygga kläder! Igår klickade jag hem en klänning för 299 kr, riktigt nöjd. Jag har även hittat en jacka som jag vill ha men den är tyvärr för dyr! Men ta er en titt på Nelly, jag lovar att ni kommer hitta massor av snygga saker!

Annrs flyter jobbet på, hoppas på att få in lite ordrar nu. Hade ett trevligt möte med Asus (datorer) igår och på kvällen var jag på shopping kväll med Top Shop och Veckorevyn.

Hörs och ses!

C.



Klänning jag köpte på Nelly.com, fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0