Bitterjääävladag!

När jag kommer på något om mig själv har jag en stradegi som gör att jag försöker glömma det, igen. Vilket inte brukar fungera så bra, men jag gör det, om och om igen.
Dagen har inte varit bra, ingen rolig dag på praktiken, faktiskt rätt tråkigt. Jag har som sagt kommit fram till en del saker och jag blir så fruktansvärt deprimerad, usch vad jag blir deprimerad. Och trött, trött på mig själv.
Pizza, glass, kakor och godis löser inte mina problem, men jag är en människa som inte vill ta upp jobbiga saker.
Så min bittra kväll handlar om godis, glass, pizza, kakor och massa dålig film och jääävlar vad jag tycker synd om mig själv.
NÄR I HELVETE SKA DET TA SLUT?

C.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dig ofta min vän!
hoppas du mår bra, glöm inte att jag alltid bryr mig! (L)

2008-02-20 @ 20:04:35
URL: http://klaraaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0