Första veckan i Stockholm!

Stockholm, I love it. Jag har typ den bästa praktikplatsen. Första veckan var grym. Var på möten, var på massa mingel, var på mässor, fått ringa till kunder. Det kunde inte varit bättre. Denna veckan är det att boka in möten och ut och sälja. Nästa veckan är det fler möten och kanske en resa till Göteborg : ) Som sagt, än så länge har det varit en grym praktik och jag hoppas det fortsätter så!
Såklart har jag även hängt med Båstad gänget, vi håller ihop.
Linnea har varit på besök, bara för en dag men ändå!
Var hos moster igår, åt tacos, Hannu (låtsas morbror) gör fruktansvärt god köttfärsås och det tyckte de på jobbet också. Jag har en bra moster, en fräck moster, så som en moster ska vara : )

Ny dag imorgon, med praktik och på kvällen är det lite träff på Lemon!

För övrigt trvis jag väääldigt bra i Sofies lägenhet, precis lagom långt bort och lagom stor. Taack Sooofffiiii!

Sov gott alla där ute, det ska jag göra !

C.

Du vet om att du är en av mina bästa vänner va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0