Jobbet/Praktik!

Ibland känns detta mer som ett jobb än en praktik, vilket bara är bra. Jag trvis så otroligt bra här och just nu vill jag inte åka tillbaka till Båstad.
Veckan är full, ikväll måste jag tvinga mig själv att vila, städa och tvätta. Imorgon är det antingen någon "cirkus" eller utång på blue moon bar. På fredag är det lite afterwork med jobbet. På lördag är det att färga håret... och lite annat. Söndag ska jag plugga, ska göra klart LIA rapporten. Sen är det sista veckan, jag ska ut och sälja och kankse ta en tur till Göteborg.
Som sagt gott folk, jag trivs sååå jääävla bra och pricken över i:et hade varit om jag till och med hade lyckats att fixa lägenhet till sommaren och min framtida flytt till Stockholm. HOPPAS!!!!

Nu ska jag snart ringa runt till olika företag och försöka sälja lite..

Vi hörs och ses.

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0