Livet här i Stockholm

Snälla flickor rodnar när de ser en kärleksscen på film
Grymma tjejer vet att de hade gjort de bättre själva

Många skulle säga att det är typiskt Carro, tror att hon är snyggast och bäst... eller hur.
Tro det eller ej så har jag kommit fram till att jag egentligen inte alls tror det, utan bara är fruktansvärt trött på mig själv. Det finns vissa saker som jag inte står ut med just nu, saker som gör att jag inte står ut med mig själv.
Jag älskar Stockholm, älskar min praktik, älskar livet jag lever här... och det får inte förstöras, inte nu.
Just nu längtar jag hem till Eslöv, att få komma hem och vara hemma.

Mitt andra problem är att jag vill se melodifestivalen på lördag, live. Faaaast det ser inte ljust ut!

Båstad är en annan värld, jag är tyvärr en annan person.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0