Stockholm, 3 veckor!

Nu är man här, för att göra storstaden farlig! Gick upp halv sex imorse, har åkt bil hela dagen. En riiiktig roadtripp, men kul har det varit och jag har faktiskt varit väldigt lugn, Jespers musik och Marcus axel så löser allt sig : )
Nu är jag i Sofies lägenhet, kollar Greys  Anatomy. Per ska hålla mig sällskap ikväll och laga mat, vilket jag verkligen uppskattar!
För övrigt är jag helt slut och ser verkligen fram emot praktiken imorgon, hoppas verkligen på tre roliga veckor!
taack Sofie för att du är typ världens ängel!
taaack Linnea för att du är ett stöd när jag mår dåligt : )

I övrigt, tror jag att jag ändå blir starkare, jag har gjort detta förr och jag kan göra det igen! Det börjar bli en vana.
Varför blir det alltid såhär?

Tack och hej.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0