Tänker tillbaka.

Sitter och tänker tillbaka på tre veckor i Stockholm, tre otrolihgt roliga veckor. Har haft den bästa praktikplatsen, träffat nya härliga människor och haft otroligt kul. Nu är man tillbaka till Båstad, vilket inte alls är kul! Båstad jämfört med Stockholm liksom, asså jag pallar inte!
Det fanns en sak som jag var glad åt att komma tillbaka till, min TV. Jag har inte haft det på tre veckor och det har jag saknat. Men vad händer ? Den fungerar inte, tillbaka på ruta ett.
Det kommer för övrigt att ta en vecka att packa upp och tvätta allt, vilket också suger.

För övrigt att jag bestämt mig för att gifta mig med en elitidottare, finns faaan inte bättre människor, roliga, snygga, tävlingsinriktade och dricker inte allt för mycket alkohol!

Nu ska jag skriva en tråkigt rapport, det suger ändå mest av allt!

C.

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Haha jag känner vissa som åker på semester till båstad och tycker det är jättbra :)

2008-02-24 @ 21:51:50
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0