En rolig vecka.

Det har varit en hård dag. Har varit på utbildning för Tele2 sen åkte jag och P. och handlade mat på Willys, vilket innebar väldigt mycket mat. Tror det blev åtta kassar och massor av toalettpapper.. fick åka taxi hem, annars hade det aldrig gått!

Vi båda känner oss lite sjuka, jag har väldigt ont i halsen, vi var alltså helt slut när vi kom hem.

Imorgon är det full fart, ska vaxa benen och fixa naglarna, båda sakerna på Naglar på fridas, tror de kan vara duktiga!
På torsdag ska jag på inervju och på fredag åker vi till Båstad. En rolig vecka framför mig!

Nu ska P. ha datan, han tittar¨på något program på MTV, Real world tror jag att det heter.. Inget för mig i alla fall!

Sov gott.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0