En timme förre.

Idag är jag inte mitt rätta jag och det märks. Jag går upp som vanligt, gåt till T-banan som vanligt, kommer fram till kontoret och det tycker är lite konstigt för där är inte öppet (receptionen öppnar halv nio). Ringer Sanna och frågar när hon är på väg, jag har ju ingen nyckel att komma in med. Går en runda och en förvirrad Sanna ringe roch säger att klockan bara är kvart över åtta.... VA? Min klocka står på kvart över nio. Jag har alltså gått upp en timme tidiagre och inte märkt att det är en timme tidigare och trott att alla andra är sena. Hu trött blir man inte på sig själv? Nu sitter jag här och göra klart allt jobb, jag ska gå tidiagre idag.

Är inte mig själv som sagt, har mycket tankar i huvudet. Jag och P bråkade igår och på det sättet brukar vi inte bråka. Tänker på allt och vill att det ska bli bra!

Nu ska jag kolla om jag fått post.

PUSS:

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag har skrivit ganska roliga saker i min blogg och vissa människor har verkligen tagit åt sig och blivit arga som om det var dem jag skrev om. Varför saknar folk själdistans och humor nuförtiden?

2008-07-31 @ 09:03:35
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0