Förklaring.

Hej sötnosar.
Otroligt dålig uppdatering. För det första jobbar jag ju om dagarna, säljer telefoner, det suger fett! Jag är även sjuk, har en sjukdom som jag inte vet vad det är. Känns som feber men det är inte feber.. Fattar inget, vilket gör mig trött.
Ligger i sängen och vilar upp mig. Skit trött är vad jag är.. P. fixade en macka med köttbullar, får egentligen inte ner någor i magen.

Har även kollat på Allsång på skansen, hur bra är inte det då? :)

Fick inte jobbet som jag ville ha, jag var tydligen för ung... för heeelvete! Jag kan vara precis lika bra som en 30åring, vänta ni bara! Jag ska fan bli bäst!!!

Nästa helg ska jag spela handboll, undra hur det kommer gå. Har inte rört mig på länge, kommer inte orka springa och sen kommer jag ha en jääävla träningsvärk.

Mycket bitterhet idag... jaja.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Stina

Alltid lika kul att läsa det du har att skriva! Hoppas det kommer gå bra för dig.

2008-07-08 @ 21:33:08
Postat av: Linda

SV: tackar! Bra att du tycker det :)

2008-07-08 @ 23:05:03
URL: http://loserangel.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0