Jajajaja, fel av mig!

Jag vet att prutade bara stavas med ett T, så nu tjabbar vi inte mer om det :)

Ännu en gång sitter jag på kontoret. Ska snart köpa P födelsedagspresent, ett par väldigt fina skor från urbana.se. Han vet redan vad han ska få om ni undrar varför jag skriver dey här.  Är för övrigt väääldigt nyfiken på vad han ska hitta på på lördag (då jag fyller år). Som sagt, man vet aldrig med P.

Jag har inte långt kvar på praktiken. Typ fyra veckor, sen är det ledigt i två veckor för att skriva specialarbete och sen är det Båstad. Då ska jag i alla fall ha fixat jobb, börjar få lite ångest nu, måste hitta något som jag verkligen vill ha. Har redan tackat nej till ett som inte kändes rätt.

Nu ska jag leta lite nya kunder. Vi hörs!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0