Miiiin P.

Överraskningen i lördags var sååå gullig! Jag fick gå ut i 10 min för att han skulle fixa och där satt jag på gården och väntade..

När jag kom in hade han då gjort upp ett bad med maaaassa skum, tänt ljus, lagt fram frukt och ost (en ost som han vet att jag tycker om). Heeelt underbart, tänk att något så litet kan få en sååå glad! ♥

På lördag fyller jag 21 år. Alltid lika kul och se vilka som kommer ihåg det! Jag har bestämt vad vi ska göra, det blir Gröna lund. Tror jag har tjatat om det i månader nu och äntligen får jag åka karuseller!

Är tillbaka på praktiken, dock finns det inte allt för mycket att göra här. Alla är typ på semester och det är svårt att få tag i kunder!

Ska nog skriva lite på mitt specialarbete, men fy faaaaan vad det suger!!! Vem lägger ett specialarbete under tiden man ska ha praktik och under sommaren? Det är skärpning.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0