MTV och hemma själv.

Jag har varit hemma sälj i eftermiddag och kan säga att jag njuter av det, ibland är det rätt skönt att få några timmar och bara vara. Dock vill jag att P ska komma nu, maten är klar och jag längtar efter en kram. Idag blir det enkelt, kycklingfilé, potatis, sås och avokadosallad. Till efterrätt blir det jordgubbar med vaniljglss! Vad tycks ?

Idag skulle jag handla grönsaker och frukt på Hötoget, tycker det är billigt och fräscht. Jag pruttade som fan och lyckades lova att jag ALLTID ska handla där nu.. Njaa, får väl se hur det blir med det :) Fick lite för dåliga jordgubbar.

MTV är min nya favortikanal, helt sjukt roliga fjortis program. Börja kolla på den kanalen mer om ni inte brukar göra det!!

Snart börjar OS, ska bli grymt!!!

C.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säker på att du inte prutade ;)

2008-07-29 @ 23:01:00
Postat av: L.

Tycker det var mer än en enkelt måltid. Håller med om hötorget också!

2008-07-29 @ 23:08:10
Postat av: Anonym

Pruttprutt!

2008-07-30 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0