Myspys.

Sitter i soffan, alla avtal är raggade. På tal om det.. efter att man har jobbat typ mellan 8.30-19.00 ska man regga alla avtal man har sålt, vet du hur lång tid det tar om man säljer mycket? Fy faaan. Man har ju inget liv om man jobbar på Tele2. Det var annorlunda med TPH Event, där bodde man på hotell och annat trevligt.. och började sent på dagen... och hade bil hela tiden. Näää, detta håller inte!

Jag är fortfarande sjuk, det suger. Vill bli frisk. Ska gå till doktorn imorgon och kolla allt, verkligen på tiden!

Jag ska nu köra ner och hyra film och köpa lite godis, jag och P. ska mysa idag.. Åhus nästa vecka, ska bli kul att visa upp honom ♥


PUSS!




Min nya mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0