Överraskning

En mysig dag har det varit. Jag och P skulle egentligen åka ut till fjäderholmarna och bada men jag sabbade det... lyssna nu:
Jag har hår på armarna och brukar ibland bleka det, vi gick upp tidigt imorse och fixade till oss och jag tänkte "va fan, måste bleka håret på armarna och så tar jag magen också". Efter blev huden helt konstig och P började undra var det var och sjäjklart stod fry på förpackningen att man inte får sola på 24 h. Braaaa Carro!! Inget bad, men däremot en lång promenad på djurgården, lunch och rosé. Jag och P köpte även kuddar till soffan, till den nya lägenheten!

P ska göra en överraskning för mig ikväll, undra vad det kan vara :)
Får berätta sen.

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0