Slussen

Har precis varit och jobbat vid slussen, bland det värsta jag har varit med om. Vi stod ute och det regnade och blåste som bara den, har nog aldrig varit så kall. Och tro mig, jag har jobbat i Norrland under vintern och stått ute men detta tog priset, folket är i allafall trevliga i Norrland, det är de inte här. Jobbar en vecka sen får det räcka, event är inget för mig längre!

Har väntat hela dagen med svar från ett jobb, dock har jag inte hört något vilket säkert innebär att jag inte fått det, faaan också. Denna dagen har verkligen inte varit bra, inte någonstans och det fattas väl bara att något går fel med lägenheten.

Nästa vecka ska jag till Åhus, vilket är riktigt nice. Ska spela handboll och träffa kompisar!

...glömde en sak.. P. har som vanligt varit ljuset i mörkret idag. Ibland undrar jag hur han står ut med mitt humör. Han är i alla fall bäst♥

Vi blev bortkörda från vårt location idag, vilket innebär att jag sitter och slåt ihjäl tiden på seven eleven. Kan inte klockan bara blir sju?

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite, hörs sen så ska jag berätta hur det gick med lägenheten!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0