Sluta shoppa!!!

hej läsare!

Idag sitter jag i receptionen på jobbet, det är inte så kul, händer inte allt för mycket! Men jag tjänar en liten slant, bättre än inget!

igår var jag ocg P på picknick. Det var supper mysigt och vi åt väääldigt god kyckling. Vi låg och läste tidningar från våra olika förlag. Det är en väldigt bra sak att både han och jag jobbar på tidningar, då får man alla gratis :)

Fast Café är en killtidning tycker jag att den är rolig att läsa. Väldigt bra repotage! Så tjejer, har pojkvännen den hemma passa på att kolla i den, ni kommer inte bli besvikna.

Som sagt.. jag måste sluta shoppa nu! Gör av med föööör mycket pengar på kläder!

P ska fixa en överraskning för mig imorgon, undra vad det kan vara ? Han har aldrig gjort något sånt innan.. tror det inte blir något jätte stort, men det är tanken som räknas, min lilla plutt :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0