Vaxning i Stockholm ?

Först ska jag berätta att vaxningen var... okej. Det gjorde fruktansvärt ont men jag kan tänka mig att göra det igen!

När jag flyttade hit var jag rädd för att inte hitta ett bra ställe att vaxa benen på, jag har gått till samma person i Eslöv och varit nöjd med det, har alltid fått bra pris också. Men nu har jag hittat det...

Naglar på Fridas finns det en tjej som heter Helena, grymt snäll och gullig tjej och verkligen skit duktig. Det är inte så dyrt heller även fast det brukar vara det i Stockholm. Det ligger även väldigt centralt på Greveturegatan . Sen är det såklart bra med vaxning eftersom man slipper raka sig!!! Tfn 08-225510

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0