Bra helg!

Har varit en bra helg. I fredags var det lugnt och skönt, igår på dagen var vi ute på stan och sen fotboll.
Som ni säkert har läst skulle vi ut igår och jag var inte taggad, tills vi kom till Noxx ,DÅ kom jag igång. Det var ett bra ställe med bra musik och alla (i alla fall nästan alla) var på gott humör.
Vi gick sen vidare till Village, förbi hela kön och vi slapp även att betala, gött! Träffade My och Philip och det blev mer dricka och mer dansa. Efter ett tag skulle vi bege oss till White room, dock orkade vi inte och till slut valde mc donalds istället.
Jag och P lekte med fåglarna och tyckte det var skit kul! Jaaa, vi har det såååå roligt!!! : )

Idag gick jag inte upp förrän vid ett och efter lite mat och vi in till stan och shoppade lite, blev även bio. Brudens bäste man, grym film!

Nu ska jag snart sova, mycket att göra imorgon!

C.



Pontus med sin kollega Dennis och vän, lagom taggade!



Jag på Village, väääldigt taggad!


Jag leker med fåglar på Norrmalmstorg, Pontus kaste nog en hel hamburgare till dem : ) Klockan är ca. 04.30 !


P. efter en dag på stan trots en sen natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0