Fan också.. Fan!

Jag och P. har fortfarande intr fått något svar, tog tag i det och ringde.... inget svar där heller. Just nu ser det INTE ljust ut. Tror till 90% att det är kört, vi fick inte den! Vad ska vi göra nu?
Vet ju att P. är lite osäker på allt med att bo tsm, frågan är om vi kommer fortsätta leta tsm...
Nej usch vilken deppig dag, P. ligger hemma och är sjuk också, vill egentligen bara hem till honom.

Var och åt lunch igår på Aquavit, viiilken grym lunch men väldigt dyrt. Tur att det var kundlunch så att företaget stod för det!

Nya cafe.se är grym, ni MÅSTE bara in och ta en titt och läsa bloggarna!

Kanske ska ringa lite kunder..? Men först leta resa. Jag och P. vill åka utomlands nästa vecka!

C.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Min Johan kom hit till förra säsongen men känner inte igen Pontus, spelade han nåt förra året eller? Aså? Då kanske han haft min pappa om han gick media och kommunikation hihi.

2008-06-24 @ 11:09:15
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0