Förlåt..

Usch vad jag har uppdaterat dåligt nu, detta får INTE hända! Det har varit mycket i helgen och jag har inte hunnit helt enkelt.

I frdags var jag ute med Karro och hennes kompisar, sjukt trevlig kväll! Igår hade jag och P. en trevlig kväll med film och god mat.

Vi sov länge idag och har sen varit i stan exakt hela dagen, en riktig stekar dag. Har varit och shoppat dyrt, druckit vin på Josefinas, gått på Djurgården och ätit middag på en fint ställe vi Karlaplan. Vi var även och kollade området där vi ska bo, otroligt nära centrum!

Har tagit en massa bilder och ska visa vad jag har köpt idag.. men allt det kommer imorgon. Är för trött nu! Ska även kolla fotbollen. Har ju semester så mycket tid åt bloggen.

Vi hörs imorgon, trevlig kväll!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0