Gladare nu

Nu har min bitterhet börjat försvinna och jag har blivit gladare, tur är väl det! Jag har inte börjat bra denna veckan och P. ar fått ta mycket skit för detta, förlåt ♥ Jag är på bättre humör idag.

Vi var och kollade lägenhet igår, så jääävla fin, nu är det nääästan klart att vi får den! Hoppas, hoppas, hoppas.. Det hade varit så sjuukt bra! Lagom stor, perfekt läge... det kan inte bli bättre! Såklart får jag tacka min kära pappa för det (om allt nu skulle gå i lås).

Sverige spelar idag, avgörande, mot Ryssland. Vem ska inte till Kungsan? Jo jaaaag. Linnea kommer också hit så det blir en tro som för, jag, Linnea och Sofie! Fa vad jag har saknar Linsen!

Cafe.se har gjort en förändring.. Gå in och kolla på sajten, ni kommer inte bli besvikna! www.cafe.se



Nu ska jag snart på lunch, har varit en bra dag på jobbet idag, kanske fått iväg en del!

C.



Sofie, Linnea och jag. Gamla goda tiden : )



None

Jag och Linnea, min 20-årsdag. Vi var i Karlstad och jobbade. Ibland saknar man denna tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0