Ny uppgift på Aller Magazine

Idag sitter jag i receptionen, inget sälj alls. Alla andra är på väg till Köpenhamn på lite fest, tyvärr får inte praktikanterna följa med : ) Tar hand om allt här istället, ändå en rolig uppgift!

Var inte så pigg imorse, i natt vid två kom Peppar och Pelle hem efter fest på stan och Peppar skulle tvunget visa mig vad han hade fått i goodibagen, han tyckte att han var såååå snäll som hade fixat det till mig. Resultatet blev att det ända jag blev glad för var Hello Kitty plåster... säger inte det allt? : )

Köpte ett par jeans igår från STUK. de hade fått in något nytt som innebar att alla jeansen var i samma färg men de var sydda med trådar i olika färger, fanns rosa, blå, grön, gul, röd.. Självklart tog jag de rosa. De var riktigt coola inte inte allt för dyra. Och det bästa var att de syr upp de till mig, jag är ju inte så lång och alla byxor är för långa. När de syr upp gratis är det guld värt!!! Ska lägga upp en bild när jag får hem dom.

Det händer inte så mycket här...

C.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej .. ja det gör jag, finns en länk i menyn där står det vart du ska skicka och vilken info jag vill ha :)

2008-06-13 @ 12:28:51
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0