Sista veckan innan semester!

Då var 2008as midsommar över. Det är en "högtid" som bara blir tråkiare och tråkigare ju äldre man blir. På dagen var jag, Pontus, Johan, Linnea och Kim ute i lilla byn, vi satt på en bänk, åt hamburgare och matade fåglarna. På kvällen kom Sofie och Johanna också förbi, vi åt midsommar mat och blev lite fulla. En trevlig kväll med mina vänner och pojkvän!

Igår åkte P. till Västerås på morgonen, jag, Linnea och Kim hängde på dagen och senare på kvällen kom jag efter till Västerås. En trevlig kväll men P. familj och vänner.

Idag har jag städat och tagit det lugnt, ny vecka imorgon och sista innan semestern. Förhoppsningsvis åker jag och P. utomlands nästa vecka!

Ska snart lägga in lite bilder från midsommar, gå in och kolla på min facebook så länge!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0