Skumt, eller hur?

Min pojkvän Pontus är lite märklig ibland. Vi skulle äta kvällsmackor och helt plötsligt fick jag en macka med ost och bostongurka...? För mig har man det på leverpastej, men nej nej. Som vanligt (när han ska lära mig något) tyckte jag om det även fast det var liiite konstigt. Han är dock för söt och jag vet ingen som ställer upp för mig som han gör... Jag har otroligt problem med min mage men han står ändå alltid vid min sida när jag mår dåligt och följer mer än gärna med till sjukhuset. Vet inte hur jag ska tacka dig hjärtat..?♥

Vi ska i alla fall till Båstad nästa vecka, gå på Café festen och bara ha det skoj. Ska blir rikigt roligt att komma tillbaka till vår kära stad!

När ska min mage bli bra?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0