Sveeeriige

Var i Kungsträdgården igår och kollade EM. Grymt spel av Sverige och taggad var jag eftersom jag är typ det största idrottsfanset som finns! Jag, Peppar, Sofie och Per höll låda och drack alkohol. Jag vra dock väldigt lugn, men jag hade Pontus och Per bredvid mig som drack liiiite mer : ) Träffade även Marcus och Jesper, kuuul!!

Sitter på praktiken, orkar inte göra så mycket, vill bara hem och vila i soffan. Om 30 min ska jag äta sushi, guuud vad jag älskar det, typ det bästa som finns!

Var på stadium igår och köpte Sverige saker för 400 kr, bra jobbat. En t-shirt, en flaska, en keps och kalsonger(till pontus), Men det hjälpte ju, Sverige vann!

Imorgon blir det en ny lansering på cafe.se, ni får gå in och kolla på den, grymt kommer det att bli!

Ska jobba lite, hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0