Usch vad hemsk...

Jag, P. och Per har precis sett film, American Crime hette den. Fruktansvärd hemsk film om en flicka som blir misshandlad och illa behandlad av en dam och hennes barn som hon bor hos. Längesen jag blev så berörd av en film och jag mår fruktansvärt dåligt. Det värsta är att denna film är från verkligheten och det gör mig orolig.. Tänk att det finns så mycket skit och vuxna som göra såna saker mot barn, man blir rädd! Det är såna filmer som gör att jag inte vågar somna, inte skräckfilmer.. Fy fan alltså!

Jag och P. var och firade med pizza idag. Vääärldens största!

Nu ska jag snart sova (om jag vågar). P. har lovat att skydda mig : )

C.



Se denna filmen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0