Bäst av allt!

Hej på er.
Var ett tag sen man skrev. Är i Båstad såklart, ääälskade Båstad.
Okej, antingen hatar man Båstad eller så älskar man det. Vissa dagar hatar jag det verkligen, men sen vissa dagar äälskar jag det. Vet ni varför? Svaret är enkelt, Peppar, Per, Marcus och Karro. Bara ett exempel i tisdags, jag ska in till Ängelholm och göra en grej jag absolut inte tycker om och vad gör dom ? De släpper allt, sätter sig i bilen och följer med mig, finns vid min sida hela tiden och ser till att jag är glad. Det ni, det är vänner! Vi umgås med varandra nästan 24 h om dagen, vi pluggar, äter, skrattar, gråter, festar och slappar men ändå har vi lika kul varje gång. Ni är fyra heelt olika personer men ni har en sak gemensamt och det är att ni är lika bra vänner allihopa. Jag kankse står närmare vissa av er än andra men när vi är tillsammans är vi en liga som ingen kan slå och som ingen kan komma mellan. För mig är ni det bästa av allt och när detta året är slut kommer jag ha en tår i ögat. Meeen kanske, jag, Peppar och Per, 3 månader i samma lägenhet, kan väk bara sluta på ett sät ? : )

I vilket fall som helst, I love you!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0