Hemma hos Marcus och Jonas!

Nu sitter jag hemma hos Marcus och Jonas, fotboll på TVn. Jag och Jonas håller inte på Man Utd, det är bara Peppar och Marcus.
Hälsning från Marcus och Peppar: "Ronaldo har varit fantastisk i första halvlek, två skott, två mål och måååånga bääärs! Just nu är det andra halvlek och Ronaldo har tagit semester ; )"
Jag håller inte med!!!!

Jag ska till Västerås och jobba hela nästa vecka, gissa hur glad Peppar är för det? : )

Som sagt ska jag vara borta en vecka från Båstad, men jag kommer hålla er uppdaterade kring mitt äventyr i Jönköping och Västerås!

Vill även tipsa om att Jonas ska starta en blogg, gossipboy.blogg.se. Kommer startas snart, gå in och läs den!

Snart blir det karaoke med Country Roads!!!

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0