Snart lov.. men inte för mig!

Näst sista dagen innan påsklov, det skulle varit så oootroligt skönt att kommit hem... men så blir det inte. Imorgon bär det av till Jönköping, tillbaka till mitt gamla liv, jag ska iväg och sälja. Sen hela nästa vecka också, bra pengar, men jag skulle vilja vara ledig och bara vara hemma i Eslöv.
På fredag kommer Sanna hem, efter 6 mån utomlands, hon har inte varit med om mitt Båstad liv alls och det ska bli så kul att få berätta allt. Det är när man tänker på henne som man förstår hur mycket jag saknat henne.. min kära barndomsvän!

Idag måste jag packa, tvätta det sista och sen blir det hem till Marcus och kolla fotboll, mest för att umgås med de andra, MU är inte precis något som intresserar mig!

Sitter kvar i skolan för att göra det sista av medierekommentationen, det är segt och tråkigt!

Ses!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0