Söndag och handboll.

Söndag idag och vaknade utan huvudvärk, anledning är att jag var nykter igår. Det är match idag, sista matchen och grabbarna ska för första gången se mig spela! Nu gäller det att göra bra ifrån sig.
Igår hade Karro och hennes kompis gjort en super middag till oss andra och oj vilken middag, tre rätters och det var så gott! Vi kollade såklart på melodifestivalen och jag var vädligt besviken att inte BWO vann även om Perelli var bra.

Jag måste verkligen sluta shoppa ett tag om jag ska öveleva med pengar, H&M är är bra, men inte ens det har jag råd med. Ska köpa ett par svarta jeans, sen är det slut. Någon som har något förslag på några snygga och billiga?
Nu ska jag verkligen bli bättre med att blogga, så forsätt kom in hit och läs :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0